Lijbrandt-klanten verdwijnen uit de telefoongids

Wie overstapt op een glasvezelabonnement van aanbieder Lijbrandt, hoeft voorlopig niet te rekenen op een vermelding in de telefoongids.

Ook op telefoongids.nl worden klanten van Lijbrandt onvindbaar. Dat schrijft De Gelderlander naar aanleiding van bevindingen van klanten in Winterswijk.

Een inwoner van Winterswijk ontdekte dat hij in de nieuwe telefoongids niet meer vermeld stond. Ook op de website van de telefoongids was zijn telefoonnummer verdwenen. De bewoner merkte al snel dat dit kwam door zijn overstap naar glasvezel van Lijbrandt. En hij is niet de enige.

De provider in kwestie bevestigt tegenover de krant dat klanten inderdaad uit het papieren en digitale telefoonboek verdwijnen. Om hoeveel klanten het gaat, kan de woordvoerster niet vertellen. Waarschijnlijk wordt het voor klanten van Lijbrandt binnenkort wel mogelijk om in de telefoongids vermeld te worden.

Vindt u dit interessant? Deel het gerust:

2 Responses to Lijbrandt-klanten verdwijnen uit de telefoongids

  1. G. Gerbrandy zegt:

    Niet alleen klanten van Lijbrandt zijn verdwenen, maar ook mensen die overgestapt zijn naar kpn glasvezel zijn verdwenen.

  2. JP zegt:

    Klanten van KPN kunnen (net als bij een aantal andere providers) bij de aanmelding zelf aangeven of zij wel/geen vermelding willen.

    Aangezien veel mensen tegenwoordig geen gidsvermelding meer willen, zullen zij ook bij KPN verdwijnen uit de gids als ze geen keuze maken. Er zijn echter ook een aantal providers, waaronder Lijbrandt, die de klant helemaal geen keuze laten.

    Goede zaak dat hier (bij Lijbrandt) verandering in gaat komen.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

De volgende HTML tags en attributen zijn toegestaan: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>