KPN-klachten, Nieuws

Enkele honderden boze KPN-klanten melden zich

KPN-instap-snelheidEen kleine vierhonderd mensen hebben zich inmiddels gemeld bij het advocatenkantoor dat een zaak tegen KPN wil starten vanwege te lage internetsnelheden.

Maar liefst 382 KPN-abonnees voelen zich belazerd door KPN omdat ze een duur glasvezelabonnement kochten bij KPN, maar zelden of nooit de beloofde internetsnelheid halen.

Het advocatenkantoor Loonstein dat de boze klanten vertegenwoordigt, eist dat het telecombedrijf alle klanten de internetsnelheid uit de advertentie bezorgt en het te veel betaalde abonnementsgeld terugstort.

Volgens Stratix, een bedrijfsadviseur die de uitrol van glasvezel volgt, zijn er over meer aanbieders dan KPN klachten, schrijft de Telegraaf. “Telkens blijkt er een verschil tussen de beloofde snelheid en wat het in de woning echt wordt.”

Volgens advocaat Chizkija Loonstein spreekt van misleiding door KPN. Onlangs zat advocaat Loonstein nog in het tv-programma Radar waar het ging over de klachtenafhandeling van KPN. Na de uitzending kwamen nog enkele honderden soortgelijke klachten bij het advocatenkantoor.

  1. Jan Vezel

    Met adsl was dat ook al zo. Enkele jaren terug ben ik daar ook achter gekomen. 1 jaar aan het blaffen en bijten geweest. Destijds ruim 900 euro teruggekregen. De aanhouder wint. KPN (en overigens niet alleen KPN) heeft destijds de aanbieding aangepast: Snelheid tot 8Mb of snelheid tot …Mb. Zo dekt men zichzelf in.
    Succes

Geef een reactie

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.