Nieuws

KPN streeft XS4ALL voorbij volgens Consumentenbond

Voor het eerst in lange tijd is XS4ALL niet de beste in de providertest van de Consumentenbond op het gebied van alles-in-1-pakketten. In het derde kwartaal van 2018 scoort KPN Glasvezel een 8,1.

KPN laat daarmee de glasvezel- en de DSL-producten van XS4ALL, met beide een 8,0, achter zich. Op zes van de acht onderdelen scoort KPN Glasvezel beter dan de nummer 2. Een van deze onderdelen is de klantenservice die een 7,9 krijgt. Klanten zijn nergens zo tevreden over de omgang met storingen als bij KPN, meldt Telecompaper. Over het geheel genomen is men over de kwaliteit van internet, telefonie en bellen van KPN ruimschoots tevreden.

Vooral kabelklanten van Ziggo klagen over internetstoringen (15%), zo viel de Consumentenbond op. Telfort Glasvezel scoort met 8% de minste internetstoringen en wordt op de voet gevolgd door KPN Glasvezel en Delta Kabel (9%).

Als het gaat om het aantal telefoonstoringen op de vaste lijn scoren KPN Glasvezel, Telfort Glasvezel en Caiway Glasvezel het best met 2%. XS4ALL Glasvezel en XS4ALL DSL scoren met 7% het slechtst.

Geef een reactie

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.