Nieuws

Reggefiber start offensief voor meer glasvezelwinkels

Netwerkbedrijf Reggefiber is een reclamecampagne gestart en wil veel meer winkels openen.

Reggefiber probeert zoveel mogelijk gemeenten te ‘verglazen’. Om voldoende belangstelling voor glasvezel te krijgen, worden  in veel gemeenten glasvezelwinkels geopend.

In die glasvezelwinkels kunnen geïnteresseerden zelf de snelheid van internet en televisie via glasvezel ervaren en eventuele vragen stellen. Via de glasvezelwinkel kan ook een keuze voor een glasvezelprovider worden gemaakt. 

Er zijn in Nederland op dit moment zo’n 80 glasvezelwinkels en dat aantal zal dit jaar groeien. Om glasvezel meer bekendheid te geven, werkt Reggefiber nu samen met Dutch Moving Billboards, schrijft Adformatie.

Dit bureau ondersteunt de promoties ter plekke met onder meer de ‘mediabike’. Vanaf deze maand gaat Dutch Moving Billboards door heel Nederland trekken om tenminste 50 winkelopeningen te ondersteunen.

Geef een reactie

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.