‘Er spelen inderdaad wat probleempjes op de achtergrond, maar er wordt hard gewerkt om dit in de toekomst te voorkomen.’ Het is een antwoord dat provider Caiway dinsdag vele malen op Twitter gaf als reactie op klachten van klanten die problemen met hun glasvezelverbinding hadden.
Dinsdag regende het klachten van klanten over trage verbindingen of zelfs het compleet uitvallen van tv-signalen via glasvezel.
Caiway verwees in een tweet naar een storing bij netbeheerder Enexis. Maar volgens die gegevens zouden ongeveer 25 huishoudens last hebben gehad van de storing.
Die storing had betrekking op een gebied in de omgeving van Den Bosch, maar de meldingen op social media kwamen ook uit andere plaatsen, bijvoorbeeld uit Doorn (bij Driebergen) en Amsterdam. Alleen op Twitter al zijn vele tientallen klachten van Caiway-klanten te vinden. Ook uit gegevens van de website allestoringen.nl blijkt dat er op 16 februari ongeveer 3.000 klachten zijn gemeld vanuit diverse regio’s in Nederland.
@caiway – lijkt iets niet goed te gaan bij jullie. Reset van box lost het niet op pic.twitter.com/acUlH2KYgK
— Ronald Velten (@RonaldVelten) February 15, 2021
foto: Twitter, jvo77
1 Pingback